donderdag 29 september 2011

Nostalgie

Hema bestaat 85 jaar. Tijd voor een feestje!
Ze vieren het door o.a. een nostalgisch breiboek uit te geven.
30 oude patronen mét beschrijving.
De boeken vliegen over de toonbank. Vele hebben daar goede herinneringen aan.
Ik mocht ook graag de boeken kopen en het garen halen.

Hema gaat met de tijd mee. Nu kun je via internet enkele garens bestellen. Op facebook kun je stemmen op de mooiste creatisch aller tijden.


Ik hoop dat ze binnenkort een breiboek uitbrengen met moderne patronen.

2 opmerkingen:

  1. Hee leuk, ik heb er ook een gekocht en wou er ook een logje aan wijden! Geweldig he, dit jeugdsentiment... ik werd helemaal blij van de foto van Purdy! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat hoop ik nu ook, een breiboek met up-to-date patronen!

    BeantwoordenVerwijderen