vrijdag 16 september 2011

Migreren

Het valt niet altijd even mee als je afhankelijk bent van anderen.
Vele weblogs zijn
al weken aan het migreren. Hun en ons geduld wordt wel hel erg op de proef gesteld.
Maar.......ondertussen kunnen zij wel lekker doorgaan met het breien of haken!

Met welke kleuren zullen ze bezig zijn?
Wat zijn ze aan het maken? Zo'n schitterend huizenplaid?
We wachten maar in spanning af.

Deze week stond bij mij in het teken van het 12 1/2 huwelijksfeest van vrienden.
En wat kun je hen het beste geven: veel liefde, aandacht, contact, warmte en geluk voor elkaar. Met deze liefde's-want kunnen ze, met 4 kids om hen heen, toch intiem zijn ;-)

Ik wens iedereen veel brei en haak plezier en ik hoop dat het migreren snel voorbij is.

3 opmerkingen:

  1. Migreren..? Ik heb er nog niets van gemerkt? Waar kan ik het zien? lezen? groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik mis ze ook allemaal! Ongelofelijk dat het al zo vreselijk lang duurt... En wat een geweldige want, superleuk! Fijn weekend hoor, groetjes van Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen