dinsdag 27 september 2011

Huiswerk

De natuur geeft ons veel moois.
Soms valt het helemaal niet op.
Ik fiets of wandel, zie alle het mooie, maar toch zie je niet alles.
Er is zoveel en de natuur veranderd ook mee met de seizoenen.
Morgen ga ik een workshop doen: "Mosbol met krans" maken.
Maar voordat het zover is moest ik mijn huiswerk gaan doen.
Ik heb vandaag toch wel met hele andere ogen de natuur bekeken.
Wat veel moois.

Het huiswerk was klimop, kastanjes, grassen, mos en een bos bloemen.
Maar, alles wat je tegen komt mee je ook maar mee!
Ik vind eigenlijk heel veel mooi.
Zal ik ook wat groente erin kunnen verwerken?
Of die leuke appeltjes?

1 opmerking:

  1. Wat een mooie oogst voor je workshop morgen! Het lijken wel mispels, die paars/rode appeltjes... Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, laat je het ons zien? groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen