woensdag 7 september 2011

Helemaal blij

Ik ben weer helemaal blij met mijn garens.
Vanochtend vond ik op de markt bij de wolkraam mijn 2 bollen wol.
Het geeft een fijn gevoel dat mijn plaid toch nog af komt zoals ik hem ook bedoeld had. Ik had er al allerlei variaties erop bedacht, maar dit vind ik toch fijner.
Bij de Zeeman vond ik een boekje Spiraalsokken.


Het voordeel van spiraalsokken is de enorme rekbaarheid en dat de sok elke keer gedraaid kan worden, zodat je geen slijtplekken krijgt!!!!

In de stad is een nieuwe winkel geopend: WB fournituren.
Ze verkopen naast alle prachtige knopen en linten en naaigerei ook Scheepjes wol
Vandaag ben even helemaal blij!

1 opmerking:

  1. Hallo Fenna,
    Colourblue is zo'n beetje het thema van mijn sokkengarendeken. In elk blokje moet in ieder geval een beetje blauw en/of groen zitten uit de zelfstrepende sokkengarens. Dus als je restjes sokkengaren hebt, ik hou me aanbevolen. De sjaal is trouwens ook erg mooi geworden. Het wordt een item op mijn todolijstje.
    Sytske

    BeantwoordenVerwijderen