maandag 5 september 2011

Creatief

Gisteren hadden we feest in huis.
Onze jongste is 14 jaar geworden.
Onze oudste dochter vierde ook gelijk haar verjaardag.
Het was al even geleden dat ze jarig was, maar door een druk studenten leven loopt het soms anders dan je wil of hoopt of wenst!
Gister zijn ze allebei lekker verwend.
Omdat ze allebei graag mogen bakken heb ik hen dit gegeven.
Alleen nog even een ei en boter toevoegen en het kneden en bakken kan gaan gebinnen.

Ik baal nog steeds dat ik nergens meer de 2 bollen wol kan krijgen.
Was ik maar eerder naar de wolwinkel gegaan. Ik moet nu een creatieve oplossing zien te vinden.
Soms is het goed om dan met even iets heel anders bezig te zijn.
Dit keer met een lijmpistool en tweedehands servies!
Nadat ik even lekker door mijn servieskast heb gesnuffeld en bij de tweedehandswinkel ben langs geweest, is dit het resultaat geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen