woensdag 17 augustus 2011

Mystery Kal

Op Ravelry vond ik een Mystery Kal.
Een breiwerk waarvan je het patroon in gedeeltes downlaod. Elke week komt er een nieuw gedeelte van het patroon uit.
Er is geen foto van het eind resultaat.
Tja, voor mij een hele uitdaging, want ik mag graag even op een foto zien hoe het uiteindelijk wordt! Bevalt het me niet dan pas ik vaak het patroon een beetje aan.
Maar helaas, dat kan nu niet. Het enige wat ik nodig heb is 2 verschillende kleuren garen, 1 bol van 100 gr en 1 van 50 gr. Ik heb daarvoor sokkengaren gepakt en een bol breikatoen wat ik op zolder vondt. Er zit een prijsje op van fl.3,95!
Dinsdag ben ik begonnen aan mijn eerste "Strange Knitting".

Tijdens het koffiedrinken ontdekte ik dat mijn breiwerk van wel heel dichtbij geinspecteerd werd;-)

Zie je hem afdalen!

Vandaag hebben mijn man en ik een Knapzakroute gelopen.
Het leuke aan knapzakroutes lopen is dat je van de fietspaden af gaat en opeens een zanderig paadje in moet of bij een watertje langs loopt.
Dan zien we veel meer van de natuur: vogels, bijzondere bloemen, heel veel libelles en vlinders. Prachtig.
De routes zijn gemaakt in samenwerking met de dorpen en zo mogen wij mee genieten van hun mooiste plekjes, die jezelf nooit zou vinden.
Helaas had ik geen fototoestel meegenomen.
Ik kan nu wel de blaren op mijn voeten op de foto zetten, maar dat lijkt mij niet zo'n fraai idee ;-)

3 opmerkingen:

  1. Dapper dat je je aan zo'n mystery waagt, het begin ziet er alvast mooi uit, met jouw kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Fenna, ik zoek ook zoiets, een groep waar ze mistery breien, maar kan niks vinden... ook niet bij die site die jij noemt. waar moet ik zoeken?? gr Janke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry, ben mijn email adres vergeten, ben wel heel nieuwsgierig naar de link. gr jankewiegersma@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen