woensdag 31 augustus 2011

Soms valt het tegen...

Ik ben weer ijverig aan het haken, het past ook wel bij dit weer.
De stapel vierkantjes groeit en groeit, totdat ik vandaag niet verder kon.
Ik had van elke kleur 1 bol gekocht en nu blijkt dat ik de ene kleur toch meer gebruik dan de andere. Vanmiddag wilde ik 4 bollen erbij kopen. Maar helaas, ik vond maar 2 bollen in de winkel. De andere zijn niet meer leverbaar!!!!!
Dat valt tegen! Nu heb ik een groot probleem!
Hoe kan ik het plaid afmaken zonder deze bollen wol!

Deze 2 kleuren kom ik tekort: Steinbach Wolle Jumbo nr 32 blauw en nr 76 groen.
Heeft iemand deze kleuren in zijn/haar voorraad liggen?
Zou ik deze dan mogen overnemen?

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat ik je niet kan helpen, heb deze wol helaas niet in huis. Een mogelijkheid is zoeken via internet, of anders misschien op de handwerkbeurs komend najaar? Succes enne, ze worden wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen