donderdag 11 augustus 2011

100 +1

Vandaag maak ik mijn 101e logje.
100 logjes zijn alweer door mij gemaakt en over breien heb ik toch wel het meeste gepubliceerd. Ook het genieten heb ik vaak aangevinkt. Eigenlijk zou ik het onder elk logje aanvinken, want ik geniet er elke keer weer van, om iets met jullie te delen.
Zo vond ik op het Normandische strand geen schelpen, maar stenen.
Prachtige kleine, grote, even en kleurrijke. Allemaal waren ze door de zee heen en weer geschoven over het strand, wat een prachtig geluid gaf en daardoor waren ze bijgeschaafd en mooi glad.
Elke keer als wij op het strand waren vond ik deze speciale stenen.

101 granny's square's, 101 keer een stokje of zijn het er meer!
Ik heb het haken in de vakantie weer opgepakt. Er moeten nog heel veel lapjes gemaakt worden om een plaid te vormen.
Echt een project wat ik erbij doe.


1 opmerking: