maandag 4 juli 2011

Verrassing en oproep


Zaterdag verraste de postbode mij met 3 pakketjes.
Een ervan is voor de voedselbank.
Ik zorg daar met 3 andere vrijwillersters, dat het binnengekomen voedsel in de kratten komt. Bij de voedselbank komen mensen die van te voren zijn aangemeld en gescreend en zo weinig te besteden hebben dat ze afhankelijk zijn geworden van de voedselbank.
Zij kunnen daardoor ook vaak hun hobby niet uitoefenen en bv geen garens kopen.
Het grote pakket is als gift naar mij toegestuurd om de mensen bij de voedselbank, toch hun hobby te laten uitoefenen.
Iedereen die ook zo'n gift wil doneren, mag mij daarvoor mailen.

De 2 andere pakketjes zijn voor mijn dochter M en ik.
In mei zijn we naar de Libellezomerweek geweest en hebben daar een workshop aardenwerken bordje beschilderen gedaan.
Het bordje moest in het atelier geglazuurd worden, om daarna naar ons op gestuurd te worden. Vol spanning hebben we weken afgewacht en we zijn erg tevreden over onze creatie's.

We hebben die dag erg genoten, zeker toen we gezellig met de CliniClowns actie, tussen de familie van Jan, Jans en de kinderen mochten zitten.

1 opmerking: