donderdag 9 juni 2011

Jubileum

Vandaag heb ik een jubileum te vieren.
Precies een jaar geleden ben ik begonnen met mijn weblog.
Wat kan een jaar snel omvliegen.
Ik heb vele brei en haak werkstukken kunnen maken.
Vaak liet ik jullie mee genieten van mijn (moes)tuin.
Ik heb veel lieve mensen mogen leren kennen.
Werd ik gestimuleerd en geadviseerd en heb ik de SnB groep kunnen opzetten.
Vooral de aardige en lieve reacties stimuleren mij om ermee door te gaan.
Hartelijk dank.


Mijn WIP: werk in proces!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!
    Ga zo door want je blog is leuk om te volgen!

    groetjes van Tijm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Dat je nog heel veel jaren mag bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Dat er nog maar veel gezellige logjes mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen