zaterdag 18 juni 2011

Wolfeest en give away

Vandaag en morgen is er een wolfeest in Balloo.


Vele ondernemers hadden de stap gewaagd naar Drenthe.
Het waaide erg, met af en toe er een fikse bui, maar ik heb erg genoten.
Dit kleed viel erg bij mij in de smaak.


Happy in red heeft een Give away!
Wie doet er mee?

Even heel iets anders.
De natuur kan soms erg hard zijn.
Donderdagnacht hebben we bezoek gehad van een bunzing.
Op zich niet verkeerd, maar wel als je de volgende ochtend ontdekt dat alle drie de kippen niet meer leven.
Het werd helemaal erg toen onze L vertelde dat hij gister getuige was van een aanrijding met een poes. Helaas heeft deze het ook niet overleefd.
Wel een triest einde van mijn blog, maar ik moest het even kwijt.

2 opmerkingen:

  1. Zo jammer dat ik niet naar Balloo kan dit weekend!

    Och ja, de natuur kan zo hard zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook jammer dat ik er niet was, volgend jaar beter! Ach wat een vervelend dierennieuws. Wat de poes betreft: dat is mede een reden waarom onze twee poezen binnen poezen zijn. O zo bang dat ze onder de een auto komen. En geloof me de poezen weten niet beter, zijn zo te zien echt gelukkig in hun leefomgeving binnen.

    BeantwoordenVerwijderen