donderdag 14 april 2011

Zo lief

Maandag viel er een grote enveloppe door de brievenbus.
Ongeveer 50 gr. eigen geverfde wol zat erin. Gekregen vanuit België van Dominique.
Zo lief!

Vanochtend mochten we weer 2 nieuwe brei/haaksters verwelkomen.
Het folderen en reklame maken blijft steeds maar weer effect te hebben.
Jaren geleden hebben Sita en ik, een cursus, Creatief handwerken, gevolgd.
Een zeer gevarieerde cursus waar ik vele technieken op brei en naai gebied heb geleerd. Vanmorgen kwam de cursusleidster bij ons, om mee te genieten van onze SnB breicafe.
Ik voelde mij zeer vereerd!
Er werd voorgesteld om met z'n allen mijn gehaakte plaid af te maken. Zo lief!
Het plaid ligt nog steeds opgeborgen in een doos in de kast.
Zolang ik bij de fysio loop, blijft hij daar!
Daarna bekijk ik of ik weer aan de haak ga of dat ik op het lieve voorstel in ga.
Wel een idee om eens met de hele groep iets gezamelijks te gaan maken.

Elfenbloem.

Witte "blauwe" druifjes.

1 opmerking: