zaterdag 2 april 2011

Woh......


De natuur laat zich uitbundig zien. Een paar dagen geleden stonden de blauwe druifjes nog tussen het blad en moet je ze nu eens zien, nu bloeien ze rijkelijk zichtbaar.


Zie je hoe deze tulpen zich ontplooien?
Alle fases zitten in deze foto.
Dit zijn de enige tulpen die nu bloeien, er zullen nog vele volgen in mijn tuin.
Ik ben echt een voorjaarsmens, zoals jullie inmiddels wel hebben gemerkt.
Van de tete a tete-narcisjes geniet ik ook al,straks komen de grotere.
En dan de sieruien en de mooie akelei.
Het mag van mij wel dagen duren voordat het zomer wordt.
Doordat ik even op nonactief ben gezet, door mijn enthousiastme, heb ik toch heerlijk genoten van deze zonnige dag.
Ik had woensdag gelijk al mijn brei en haakwerk in de kast gestopt, zodat ik niet in de verleiding zou komen. Gister heb ik overdag zelfs een dvd zitten kijken.
Iets wat ik nooit doe, maar de pijn is dan wel een beetje minder door!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, ik geniet helemaal met je mee! Nog even rustig aan doen, dan kun je straks hopelijk weer wat doen! Hou je taai, sterkte hoor! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig he de natuur nu, alles staat op springen! Ja heerlijk t voorjaar! En dan al die lammetjes hier en daar in de wei, daar word je toch gewoon blij van! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen