donderdag 28 april 2011

Rose


Ik mocht graag, toen de kids klein waren, met ze in de keuken aan het bakken.
Zandgebak, pepernoten, cake, appeltaart en verjaardagstaarten. Van alles hebben we gemaakt. En nog steeds vinden we het leuk om iets lekkers te maken, maar dan met veel fantasie.
Onze zoon E maakt soms complete maaltijden!
M maakt graag muffins en koekjes met allerlei toevoegingen, heerlijk.
S is dol op chocolade........ ze heeft al heel wat chocolade kookboeken in huis.
Deze week maakte ze voor ons en haar vriend, lekkere versierd paasgebak. Hmmmm.
Allemaal zo lekker, ik moet dan maar even niet aan die calorietjes denken.
En dan al die overheerlijke chocoladepaaseitjes. Ik durf nu helemaal niet op de weegschaal! Ik voel het wel in mijn taille. MBI :-o
Deze kun je toch niet afslaan!

Rose druppelsjaal.
Het garen vond in 2 jaar geleden in Duistland, voor een prikkie kocht ik deze purelife revive van Rowan. Het is gerecycled zijde, katoen en viscose.



1 opmerking: