zaterdag 23 april 2011

Softijs.......hmmmm

Bij de Hema vond ik verftabletten. Om eieren mee te verven.
Pasen betekent voor veel mensen versierde, in de tuin verstopte eieren en de paashaas. Voor mij betekent Pasen: de opstanding van Jezus, nadat Hij gekruisigd was op Golgotha. Ja, ik eet ook wel een paasstol en chocolade-eieren.
Maar goed, ik vond verf!
Niet om de eieren mee te verven! Ik wil er wol mee verven.
Eerst maar met een kluwen katoen geprobeerd en daarna een dotje wol.
De proef is goed geslaagd, binnenkort zal ik de andere kleurtjes eens uit proberen.
Er moet eerst nog wat wol gesponnen worden!

Met dit heerlijke weer krijg ik altijd zin in een lekker softijsje.
Deze heb ik gebreid voor mijn jarige vriendin C.
Zij eet het liefst hele jaar door softijs.;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat zalig gelukt dat ijsje!!! Ziet er likkebarend lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creaties! Leuk blog heb je, ben je gaan volgen

    BeantwoordenVerwijderen