woensdag 9 maart 2011

Therapeutische apen

Mijn nicht F is diëtiste.
Ze helpt graag mensen, die b.v. emotionele eters zijn.
Zij pakken liever eten, dan dat ze over hun problemen praten.
Met deze apen wil ze mensen bewust laten worden van hun levensstijl.
Mijn 2 Jacobussen mogen meehelpen in hun proces:
Wil en kan je voor deze aap zorgen?
Zou je ook zo voor je zelf willen zorgen?

Vanmiddag kwam ze ze halen.
Maar eerst mochten ze nog even op de foto.
Ik hoop dat veel mensen mogen genieten van de apen en van hun nieuwe bewustere levenstijl.

2 opmerkingen:

  1. Wat bijzonder om deze aapjes te gebruiken voor therapie! Fijn dat je haar dit mogelijk hebt gemaakt.
    Grappig, ik werk ook met deze mensen.
    Toch maar eens horen hoe het werk bij je nicht, misschien kan ik er ook wat mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat deze jacobussen hierin gaan helpen. Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen