woensdag 16 maart 2011

Stitch en Bitch

Ons breicafe is officieel een SnB-groep.Yeah.
Nu zijn we wereldwijd te vinden!
In een half jaar tijd hebben mijn vriendin en ik hetgene bereikt wat we voor ogen hadden.
Dit begon nadat ik in september bij de SnBgroep van Leeuwarden was geweest.
Ik vond het zo leuk dat ik langs mocht komen.
Daar zit je dan met onbekenden een eind weg te kletsen en te breien, maar ook ideëen uit te wisselen. Zo leuk allemaal.
"Waarom start je geen groep in Assen?"
Tja, da's een ander verhaal. En nu is het alweer een feit.
Dus breisters jullie zijn allemaal welkom bij de SnB in Assen!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat, de aanhouder wint!! Mooie kleuren op je foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Fenna,
    ik heb jouw blog via google gevonden, eigenlijk omdat ik op zoek was naar leuke haak/ brei initiatieven in Assen.
    Ik zie overal wat losse links over plek en tijd. Kan jij mij er iets meer over vertellen? Of verwijzen naar een actuele site?
    Dank! Astrid

    BeantwoordenVerwijderen