woensdag 30 maart 2011

Pas op.... het is lente

De lente heeft mij te enthousiat gemaakt.
Het haken is erg leuk om te doen, maar zeer verslavend.
In mijn tuin was ook het een en het andere te doen, ook erg verslavend!
Mijn moestuin heb ik in 4 vakken verdeeld en daar moest ik nog een vak omspitten.
En er kon al sla en spinazie gezaaid worden, ook zo leuk om te doen.
Tussendoor heb ik nog een bolletje wol weggewerkt, wat ik nog over had van mijn
Liesl.
Gisteravond tijdens mijn werk als verzorgende, begon ik het al te merken....
Vannacht in of uit bed, was het niet erg prettig....
Vanmorgen maar vanalles geprobeerd, in de hoop dat het beter zou worden.......
Vele pijnstillers verder moet ik toch toegeven, dat mijn linkerboven arm overbelast is.
Voor mij even geen werk in de tuin, geen brei- of haakwerk en ik heb mij zelfs ziek moeten melden.

Deze sjaal heet volgens het boek 400 steken van Marie Claire, onderbroken anjoursteek.
Mij is hij bekend als luie wijvensteek. Het breide zeer snel weg, dus die benaming klopt wel aardig. Maar ik heb mij zeker niet lui gevoeld, nu helaas wel!!

3 opmerkingen:

  1. Oh jee, wat een ellende voor zo'n enthousiast werkster... Tja, dat is het nadeel van fanatiek tuinwerk! Ik moet ook altijd erg oppassen dat ik niet te veel zwaar werk doe. Afgelopen week nog, 16 palen in de grond gezet: oei oei mijn ellebogen en polsen hadden het ook niet breed! Daarom wil ik mijn grond dit jaar laten fresen, ook al ben ik daar niet echt een liefhebber van om diverse redenen. Maar ook voor mij is het grondwerk anders echt te zwaar... Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter met je gaat! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap toegewenst! Rust houden is heel moeilijk als je zo veel hobby's hebt! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen