donderdag 17 maart 2011

Nimbus

Mijn Nimbus is klaar en hij zit heerlijk.
Ik heb hem gebreid van Drops Karisma.

De kraag moest je volgens het patroon apart breien. Ik heb hem vanaf het achterpand gebreid en daarna steeds enkele steken opgenomen rond de hals.

In een Libelle las ik op de pagina GEZOND EN MOOI. In 10 minuten: Made by me.
Niets zo ontspannend als tien minuten breien voor het slapen gaan: het vereist de volle aandacht en zorgt voor natuurlijke ontspanning.
Komt goed uit dat de zachte breisels dé modetrend is.
Dus pak een bol wol en een paar pennen en ga aan de slag! Mooi he!
In de folder van VenD zag ik dat ze Zpagetti van Hoooked verkopen.
Wat zal dat mooi zijn als heel Nederland weer aan het breien gaat?

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vest is dit geworden, en zo apart met die kraag! Daar kun je heel erg trots op zijn! Leuk om jou nu ook eens te zien! Enne, klopt hoor, van dat breien, ik doe zo ook nog even een paar naaldjes!! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model. Mag ik vragen waar ik dat patroon kan vinden?

    frea@windloeg.nl

    BeantwoordenVerwijderen