maandag 21 februari 2011

Verwennerij

Zaterdag mocht ik weer een jaartje ouder worden!
Van te voren wordt er altijd naar een verlanglijst gevraagd. Tja, ik ben altijd erg te vreden met wat ik heb en we leven in een tijd, dat we eigenlijk alles wel kunnen kopen waar we behoefte aan hebben. Op mijn verjaardag laat ik ook mij graag verrassen.
En dat is zeker gebeurt. Onze oudste zoon van 21 jaar heeft voor mij 5 bollen garen gekocht. Zo lief. Onze jongste zoon van bijna 18, houdt erg van koken en gaf mij een digitale kookwekker.
Zondags kregen we een 4-gangen menu voorgeschoteld gemaakt door onze oudste dochter
en vriend. Het smaakte heerlijk en dit was het eigengemaakte toetje. Zo lief allemaal.

Een vriendin van mij, bracht een zak vol garen mee. Heel veel restjes maar ook meerdere bollen met het zelfde verfbadnummer. Er zit zelfs Hema katoen bij!
Hier kan ik jaren mee vooruit.
Er borrelen allerlei ideëen door mij hoofd. Wat is Ravelry een bron van inspiratie.
En dan ga ik a.s. zaterdag ook nog naar de Handwerkbeurs in Zwolle.
Ik moet daarna maar een Cold sheep periode in gaan stellen.
Cold sheep is een term die gebruikt wordt voor een bepaalde periode, waarin je geen garen meer koopt maar eerst je voorraad eens lekker opruimt door leuke dingen ervan te breien.

Zaterag

3 opmerkingen:

  1. Cold sheep! Hahaha! Bordspelspelers horen ook zo'n woord te hebben. De periode waarin je geen nieuwe spellen meer koopt maar eerst de ongespeelde spellen speelt.

    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog heel hartelijk gefeliciteerd hoor, met je nieuwe jaar erbij! En wat ben je vreselijk verwend, heerlijk al die wolletjes! Ik vind het een geweldige term, Cold Sheep, nooit van gehoord overigens... Zit er zelf ook midden in! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien die toetjes er heerlijk uit! Wat fijn dat je zo verwend bent! Ja ik houd ook cold sheep dit jaar, maar toch... op de handwerkbeurs mag ik van mezelf toch nog iets kopen, daarna maar weer verder cold shepen! hahah

    BeantwoordenVerwijderen