dinsdag 8 februari 2011

O, wat een heerlijke dag

Wat een ontzettend heerlijke zonnige dag is het vandaag.
Hier kan ik zo van genieten.
Ik heb het beddegoed buiten aan de lijn, lekker droog laten wapperen en dan vanavond als een roos, ertussen, na genieten van deze prachtige dag. Hmmmmm.
Het ruikt buiten ook gelijk anders of heb ik dat alleen!
Ik ruik het voorjaar.
En dan die mooie blauwe lucht met op de achtergrond het geluid van een laagvliegend vliegtuigje, dat doet me, al vanaf kindsaan, verlangen naar het voorjaar.
Het viel me op dat mensen langer buiten waren, kletsend, tuinierend, wandelend.
Ieder heeft zo, op zijn eigen manier, kunnen genieten van deze heerlijke dag.

Mijn sneeuwklokjes zijn vandaag nog niet open geweest, maar deze vrolijke winterakonietjes wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen