maandag 28 februari 2011

Handwerkbeurs

Woh, wat was de handwerkbeurs gezellig.
Met 3 breicafe vriendinnen stond ik om 10.00uur voor de deur.
Ik werd overweldigd door het mooie aanbod van garens.
Met mijn vriendin heb ik een spintol workshop gevolgd.
Spinnen is na goed oefenen erg leuk. Nu kan ik met mijn gekochte spintol zelf wol spinnen en daarna twijnen om er weer iets leuks van te breien.

Het leuke van de beurs is ook dat je mede web-loggers tegen komt.
Zo heb haar en haar zus ontmoet. Maar ook haar en haar heb ik de hand geschud.
Bij de the Dutch knitters kwam ik haar en haar tegen. Bij hen heb ik mijn Ravelrybutton gescoord. En daar heb ik de hele middag trots mee rond gelopen.

Bij een opheffingsuitverkoop heb ik eens een koker vol met mooie knopen gekocht.
Deze had ik meegenomen en op de beurs vond ik mooie eigen geverfde angorawol. Helaas hadden ze te weinig strengen voor mij. Nu heb ik een zak vol (zonder etiket) gekocht voor een prikkie. Ik hoop dat het hetzelfde kleurbad is :0
Bij de stand van Hoooked kocht ik dezelfde mooie blauwe kleur zpagetti.
Om 17.00uur werden we verzocht de beurs te verlaten.
Wat hebben wij genoten.
Wanneer is weer de beurs in Zwolle?

3 opmerkingen:

  1. Leuk je in het echt te hebben ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt echt als een heerlijke dag! En wat een leuke dingen heb je gekocht, die blauwgroene kleur is prachtig en al jaren mijn lievelingskleur!! Ik ben benieuwd wat je gaat maken van de zpagetti... Lieve groet van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Fenna,
    via een vriendin van een vriendin kwam ik op je weblog, zij herkende mij op de foto! Ik vond het ook heel leuk om de workshops "spinnen" te geven. Je gaat vast een mooie draad spinnen, ben benieuwd wat het gaat gaat worden.
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen