dinsdag 15 februari 2011

Cocooning

Soms heb ik van die dagen dat ik me helemaal wil terug trekken.
Zeker op een grauwe dag als vandaag.
Met moeite kom ik dan uit bed, alles valt zomaar uit mijn handen.
Het liefst wil ik dan even niet gezien worden.
Dan wil ik alleen maar lekker warm ingepakt de hele dag op de stoel of op de bank blijven hangen.
Chocoladenoten binnen handbereik. En natuurlijk een kop warme chocolademelk mèt slagroom! Echt een dag om helemaal niet aan al die calorieën te denken.
Kennen jullie dat gevoel?

2 opmerkingen:

  1. Als ik dit zou zien aan het begin van zo'n sombere, grijze dag, dan zou ik waarschijnlijk heel de dag blijven grinniken bij de herinnering...!! Wat een geweldige foto! Heerlijk! P.S. Heb je ook het patroon voor me?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa zeker ken ik dat gevoel!! Dat plaatje is helemaal geweldig, het bracht een herkenbare glimlach op mijn gezicht.
    Ik was aan het surfen en zo kwam ik bij je terecht.
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen