maandag 10 januari 2011

Kruidvat-treinkaartje

Wat een goede uitvinding: het kruidvat-treinkaartje.
Voor een prikkie is het hele land te bereizen.
Zaterdag zijn manlief en ik naar Rotterdam gereisd.
Vanaf het station was de Westkruiskade het eerste waar we langs wilden gaan.
Een winkelstraat met allerlei nationaliteiten. Schitterend. Zo iets moois kennen wij niet in het hoge noorden.
Via de Lijnbaan op zoek naar de Bazar, een eethuis waar je de hele wereld tegen komt.
En lekker, hmmmmm. Echt een aanrader.
We hebben genoten van de grootsheid van de stad en lekker gewinkeld.
Vooral Dille en Kamille vind ik altijd erg gezellig om rond te snuffelen.
Op creatief gebied is er een wolwinkel maar deze was een beetje uit het centrum.
Da's maar goed ook want ik heb nog genoeg om te breien.
Wel vond ik dit mooie borduurboek van Janet Haigh.

Voor onze jongste dochter van 13 vond ik Hoe overleef ik.... zonder knutselen.
Wildbreien komt uitgebreid aan bod. Een goed idee van Francine er een tijdschrift aan te wijden. Zo kweek je op een gezellige manier jonge breister.

In een etalage zag ik dit ontzettend bijzonder mooi gemaakte beeld. Prachtig.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideeën en inspiratie doe je weer op na zo'n dagje lekker 'stadten'! Ik ben benieuwd wat we van je gaan tegenkomen uit het borduurboek... Prachtig beeld ook, heel ontroerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi beeldje! hoe meer je kijkt, hoe meer je ontdekt!Dat boek ziet er leuk uit zeg! Enne...wildbreien??? hihi..klinkt leuk! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen