vrijdag 14 januari 2011

De dag erna

Gister wilde ik een gemakkelijk breiwerkje meenemen naar het breicafe.
Kan ik praten en breien.
In Rotterdam had ik een nieuwe jas gekocht en die verlangde erg naar een warme sjaal of col. Van 2 blauwe bollen Drops Alaska wol, heb ik deze col gebreid.
Er zitten muizetandsteekjes in zodat hij leuk valt.



Het druilerige weer zorgt voor weinig activiteiten buitenshuis.
Er liggen nog steeds bloembollen te wachten om de grond in te mogen. Oeps!
Kan dat nog wel? Vast wel. Als het een dagje droog is zal ik ze een goed plekje in onze tuin geven.
Ik heb net een kruidcake met noten, rozijnen en brokken chocolade in de oven gezet.
Het ruikt verrukkelijk. Past echt bij dit weer.
Ach, hij is uit zijn voegen geknapt. Als dat maar niet mijn lichaam gebeurd, alles smaakt ook zo lekker in de winter!

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet je kol er heerlijk warm en gezellig uit, heb je die in 1 middag afgebreid? Jeetje, wat een productiviteit!! Fijn dat het zo'n geslaagde middag was! En de kruidcake ziet er heerlijk uit, een lekker idee... ik denk dat ik ook nog maar wat ga bakken! Fijn weekend, groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk je kol! mooie kleur ook. en yammie...die kruidcake!! groetjes en een fijn weekend! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kol, en die cake...die is vast erg lekker, jammer dat we die niet kunnen ruiken! haha

    BeantwoordenVerwijderen