maandag 24 januari 2011

wikkelvest


Mijn Miyake. Ik vind het een kunstwerkstuk. Compliment voor de ontwerpster.
Je breidt vanaf de punt, meerdert en maakt armsgaten. Daarna minder je aan een kant en walla..... je hebt een zeer vrouwlijk wikkelvest.
En hij zit heerlijk.
Ik heb precies 5 bollen Drops Delight voor gebruikt.


Voorjaar....
Ik struin elke dag even door de tuin... op zoek naar groeiende voorjaarsbollen.
Je zou haast zeggen dat ik ze de grond uit kijk!
Ik geniet helemaal als het zonnetje schijn en de vogels heerlijk fluiten, het geeft mij zo'n fijn voorjaars gevoel, dan waan ik mij met een bakkie koffie op mijn tuinbank, de ogen dicht.......de lente opsnuifen.

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat is-ie mooi en wat een apart ontwerp! Je kunt hem gerust blikvanger noemen! Leuk, die puntjes van de bolletjes, toevallig zat ik vanmiddag ook even op mijn knieën in de voortuin om te zoeken of ik de sneeuwklokjes al kon vinden... en ja, ze komen eraan! Heerlijk he! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen