maandag 27 december 2010

SnB

Yeeeeh,
we gaan beginnen met een brei/haakgroep. Joepie!!!!!
Dit is echt heerlijk nieuws.
Het is eindelijk gelukt.
Mijn vriendin en ik kregen eerst te horen dat ze heel positief waren.
Daarna zit je dagen in spanning of het op de vergadering goed gekeurd wordt.
Niet dus, ze wilden huur van ons.
Toen eenmaal het nieuwe winkelcentrum in Kloosterveen open ging, zijn we naar de brasserie gegaan en hebben het daar voorgelegd. Zij waren gelijk enthousiast, na veel heen en weer gebel kreeg mijn vriendin van morgen het positieve antwoord.
Yeeeeh. Het gaat door. Met als voorwaarde dat we toch wel 2x een consumptie nemen. Nou da's geen probleem. Ze hebben de heerlijkste drankjes op de menukaart.
Elke 2e en de 4e donderdagochtend vanaf 10.00 uur zitten we in de Brasserie de Veste,Vesteplein 1, Assen.

Jullie zijn allemaal van harte welkom.

Maandag gaan we folders maken en bekijken of we ons laten inschrijven bij de SnB groep.
Ondertussen ben ik begonnen met een project van de Drops Delight.
Echt prachtige warme kleuren.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, wat geweldig voor jullie!!
    Alvast heeeeeeel veeeeeeeeel plezier en succes met mensen trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aanhouder wint!! Als twee consumpties het enige is... Gefeliciteerd met dit begin van jullie groep. Jammer dat het voor mij ietsje te ver weg is, anders had ik graag gekomen! Heel veel succes hoor, groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig nieuws! Wat ga je maken van dat mooie garen?

    BeantwoordenVerwijderen