vrijdag 17 december 2010

Kerstsfeer


Ik ben gek op kransen.
Ik heb eens een krans gemaakt van hulst, mijn handen zagen er niet uit, wat deed dat zeer, gelukkig heeft hij er maanden gehangen!
Nu zag ik op Tijm haar weblog een hele bijzondere. Zo mooi dat ik hem een beetje na gemaakt heb.
Ik heb verschilende soorten garens gebruikt. Zelfs garen van de Hema.
Mijn vriendin had het in een zak op zolder liggen en lange tijd wist ik ook niet wat ik er mee zou gaan doen. Er zit een glinsterdraadje doorheen en dat past helemaal bij deze feest periode.


Traditie
Elk gezin heeft zo zijn traditie's
Deze mooie Olvaritpotjes zijn 19,17,15 en 11 jaar oud.
De kids hebben ze destijds op de peuterspeelzaal geverfd of beplakt.
Elk jaar met de kerst komen ze weer uit de kerstdoos.
Mooi he.
Wat is jullie gezinstraditie?

1 opmerking:

  1. Oh wat schattig die potjes, die hebben wij ook!! Elk jaar komen ze weer tevoorschijn uit de kerstdoos, en wordt ik er stiekem een beetje weemoedig van... Mooie krans is het geworden, wat een leuk idee om het met wol en lint te doen!

    BeantwoordenVerwijderen