zaterdag 11 december 2010

Clapotis


Schitterend kleurverloop heeft deze Schoppel wolle.
Het was even uitpuzzelen wanneer ik moest beginnen met het laatste deel van de sjaal.
Ik wilde proberen om hele bol wol op te breien. Dat is me niet gelukt.
Ik had eerst te weinig garen, dus weer een heel stuk uitgehaald. Om vervolgens de sjaal af te breien en nog een heel klein bolletje over te houden. Ik had nadien van al dat gebrei en het korte tijdsbestek te snel en te veel achterelkaar gebreit.
Met gevolg een zeer pijnlijke arm :S
Maar het was zeker de moeite waard, bij het teamuitje in het Drents Kwartiertje kon ik hem om hebben.

1 opmerking:

  1. Hij is prachtig geworden, echt supermooi!! Voorzichtig met je arm hoor, neem echt even de tijd om te herstellen, anders blijf je er last van houden. Maar hier kun je terecht trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen