vrijdag 31 december 2010

2010

Aan het einde van dit jaar sta even uitgebreid stil bij alles wat er bebeurd is.
Ik kijk nooit zo uitgebreid terug, maar ik ben veel meer bewust gaan genieten van alles wat er op mijn pad kwam.
Ik wilde meer mezelf zijn en schitteren.
Dat was een hele zoektocht, maar toen kwam ik mooie mensen tegen, waar ik veel raakvlakken mee heb. Mensen waar ik van en mee geniet.
Op breigebied zag ik veel mooie weblogs. Ik kon uren achter de pc zitten genieten van andermans werk.
En dan begint het te kriebelen, dat zou ik ook wel willen.
Kan ik dat, is dat niet erg ingewikkeld?
Is mijn werk de moeite waard. Komt er wel iemand mijn weblog lezen.
Allemaal vragen die ik aan de kant schoof en het maar eens zelf ben gaan uitzoeken.
En zie nu eens......
ik heb een weblog,
daardoor ook al een prijs gewonnen,
en ben lid geworden van Ravelry.
Froukje was degene die ik als eerste ontdekte met haar mooie creatieve weblog.
Via Siem ben ik op de SnB-avond in Leeuwarden geweest en heette mij welkom bij Ravelry met de woorden: welkom in de wonderlijke wereld die Ravelry heet. Lief he.
Tijm heeft mij veel begeleid bij het ontdekken van deze wonderlijke wereld.
Bij Annemarie heb ik enkele creaties gelinkd, waardoor weer nieuwe mensen bij mij op de weblog kijken.
Wat is dit een wonderlijke mooie wereld ;)
Zo heb ik nog velen mogen leren kennen en nu graag volg.
En nu gaan mijn vriendin en ik in januari ook nog een breigroep beginnen.

Dit was echt een jaar waarin ik veel geleerd en ontzettend veel genoten heb.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken en wens jullie een ontzettend liefde vol 2011 toe.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig om te lezen, wat bijzonder hoe dit soort dingen dan gaan. Terugkijken is soms heel dankbaar! Ik wens je een heel liefdevol, gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar toe en hoop nog vaak langs te komen en te genieten van je leuke blog! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontwikkelingen dit jaar!!
    Geweldig voor je!!
    En heel fijn dat je nu zoveel mensen ontmoet hebt op het digitale wereldwijde netwerk.
    Met veel plezier volg ik je nu en hoop volgend jaar weer samen met je te genieten van al de mooie dingen die handwerken kan geven.
    Prettige avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo kom ik via Lupineke bij jou terecht! Leuk is dat hé...dat dat zo werkt! Je hebt een heel mooi en gezellig blog, ik heb al wat teruggelezen. Ook ik ben dol op breien en haken, ik kom er echt van tot rust. Ik wens je heel veel moois en creatiefs voor 2011! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Fenna,
    Wat een bijzondere blog zo aan t eind van t jaar!
    Prachtig hoe we allemaal profijt hebben van de digitale snelweg. Ik wens je een heel creatief 2011 toe!

    BeantwoordenVerwijderen