vrijdag 26 november 2010

Theepotten

De eerste sneeuw is gevallen. Mooi he!
Alles is zo mooi wit.
Nu moeten echt de handschoenen aan. Om daarna zo snel mogelijk weer naar huis te gaan. Lekker een kopje chocolademelk of thee drinken, om weer warm te worden.

Theepotten stralen voor een stukje gezelligheid uit.
Vooral als ze van die mooie dikke buiken hebben.

Dit setje heb ik jaren geleden gekocht op een rommelmarkt voor f10,00.
Ik wilde alleen de theepot meenemen, maar de suikerpot en de twee kop en schotels zaten bij de prijs in! Ze hebben al heel wat breuken opgelopen, maar telkens vond ik het zonde om ze weg te gooien en lijmde ik alles weer aan elkaar.

Deze kreeg ik toen Blond met mooie even bij kletsen-theepotten kwam.

2 opmerkingen:

  1. Oh, de eerste sneeuw...wat mooi zo op die leuke draad-theepot! Je bloemetjes-theepot vind ik prachtig, ik kan me zo goed voorstellen dat je daar de stukjes van telkens weer aan elkaar lijmt! In de BLOND-pot zal de thee ook beslist lekker smaken.... fijn weekend, groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooi setje gekocht op de rommelmarkt erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen