vrijdag 12 november 2010

Ravelry

Ik ben lid geworden van Ravelry.
Er gaat een wereld voor mij open.
Op deze site staan meer dan 650.000 breiliefhebbers ingeschreven. Ik dus nu ook.
En wat verlies ik mezelf er in, ik kan wel uren kijken.
Ik heb nu al enkele mooie patronen gevonden voor een trui of zou ik nu een vest ervan gaan maken.
O, wat is Ravelry dan heerlijk.
En wat hebben andere breisters gebreit met dat ene garen?
En weer zit ik uren achter internet. Hmmmmm.
Ik kan nu ook zelf mijn projecten gaan plaatsen, dat moet maar even wachten.
Ik heb daarvoor wel weer enige kennis nodig van de Engelse taal.
Gelukkig ligt hier nog een engels woordenboek ;)



De bloemen voor de tas zijn klaar.
De gekleude restjes heb ik gebruikt voor mijn agenda.
Zo kom ik mooi door mijn voorraadje heen.
Voor de binnenkant heb ik witte vilt gekocht en met een borduursteekje het aanelkaar gefestoneerd.
Het is een mooie goedkope agenda geworden.
2011 ik ben er klaar voor.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig he Raverly! Ik heb het ook nog niet zo lang geleden ontdekt. Uuuuuren kan ik er rondkijken....

    Ik las dat je een SnB wilde opzetten in Assen?
    Is dat nog gelukt? Lijkt me leuk namelijk ;))

    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken je deze site al?
    http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php
    Patronen in het nederlands...

    BeantwoordenVerwijderen