dinsdag 16 november 2010

Gezelligheid

De gezellige tijd komt er weer aan, kaarsjes aan, op tijd de gordijnen dicht.
Sinterklaas komt dit jaar ook weer met z'n gezelligheid, kado's met leuke gedichten, alhoewel ik dat wel weer een hele klus vindt.
Ik heb op mijn lijstje het nieuwste Filati Home blad staan.
En nu maar hopen dat de Sint het ook leuk vindt om mij dat te geven!!!

Met regelmaat zit ik nu uren op Ravelry, blijkt dat er nu 1.000.000 leden zijn over de hele wereld.
Woh, en daar ben ik dus een van.

1 opmerking:

  1. Ik ken dat blad helemaal niet! :o
    Ziet er leuk uit!

    Bedankt voor je berichtje. Ik woon trouwens in Oosterwolde, het ligt precies tussen Assen en Drachten, maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Assen, vandaar dat ik daar vaak ben om bijvoorbeeld te winkelen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen