maandag 22 november 2010

Bloementas


De gehaakte bloemen geven een mooi reliëf.




Mijn dochter is helemaal blij met de Flowerbag.

Mijn man had het al jaren over een championnenkwekerij te willen hebben.
Baaltje stro in de tuin en maar afwachten of er met speciaal groeimiddel paddestoelen op gaan groeien. Het kwam er steeds niet van.
Totdat ik bij Tuinland een acceptabele championnendoos zag liggen. Met zijn verjaardag heb ik hem verrast. Geweldig vond hij het. En maar wachten en wachten. Hij had keurig alles gedaan volgens de beschrijving. En ja hoor, op een ochtend ontdekte ik 2 mooie champions. Wij helemaal blij.
Een paar dagen later weer eens gekeken, hopend op nog meer paddestoelen.
Helaas, maar wat waren ze op eens gegroeid!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Wat leuk allemaal :)
    Een fleurige tas, En wow wat zijn ze groot de paddestoelen.

    BeantwoordenVerwijderen