woensdag 10 november 2010

Lekker zuinig


Voor maar €0,89 kocht ik een nieuwe agenda.
Echt een saai ding, maar erg goedkoop en dan is wel handig in deze financiele crisis.


Uit de krantebak haalde ik tijdschriften.
Mooie foto's met aansprekende kleuren en afbeeldingen.


Lekker knippen en plakken.
Nu de buitenkant nog........


In mijn breimand vond ik een blauwe katoen.
Daar heb ik van allemaal vasten een rechthoekig lapje van gehaakt.
Ik lijk wel besmet te zijn met het haakvirus.....

Ondertussen heb ik het boek van Ann Hood gelezen.
Ze heeft het geschreven, nadat ze haar dochterje op 5 jarige leeftijd verloor aan hersenvliesontsteking. Ze haalde veel troost uit het breien.
In haar boek gaat het over "De breiclub".
Een groep breisters komen regelmatig bij elkaar en vertellen hun ups en downs.
Heel mooi en ontroerend verteld. Echt een aanrader.
Breien en haken werkt voor mij ook ontspannend. Het maakt mijn hoofd leeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen