vrijdag 22 oktober 2010

Liesl



Mijn Liesl.
Hij is gebreid op pen 5, van 150gr. garen.
90% polyacryl en 10% mohair.
Het was een leuke uitdaging, omdat het gebreid is op een onnatuurlijke manier. Je begint namelijk bovenaan de steken op te zetten en breit dan van boven naar beneden. Zo kun je zelf bepalen hoe lang je de mouwen en het pand wilt hebben.
Marieke je had het goed gezien.


Deze mooi gevormde appels heb ik gekregen.
Ze komen van een fruitteler uit Frederiksoord.
Hoe ze heten, ik weet het niet.
Ze zijn maar 4cm groot.
Er zaten ook andere appels bij en met dit hersft weer heb ik er hete bliksem van gemaakt. Hmmm.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vest is het geworden! Ik ben heel benieuwd waarom het Lisl heet... naar de ontwerpster misschien? Prachtige appeltjes, ze blozen zo mooi, zonde om op te eten! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lupineke, leuk dat je zo vaak reageerd op mijn blog. Waarom dit vest een Liesl heet, ik weet het niet. De ontwerpster heet Ysolda.

    BeantwoordenVerwijderen