donderdag 28 oktober 2010

Vrolijk


Haken is weer helemaal in.
Dan wil ik het ook graag weer eens proberen.
Mijn handen moeten wel even wennen aan het haken.
Na een bloemetje moet ik weer even breien.
Of het huishouden doen ;)
In een winkel hing een tas met allerlei bloemen erop.
Even goed in me opnemen en dan uitproberen, dat vind ik de leukste uitdaging van zelf creatief bezig zijn.
Ook mijn Liesl heb ik zo gebreid. Goed kijken naar internetfoto's en daana zelf aan de slag.
Geeft wel veel inspanning, maar over het resultaat ben ik dan meestal erg tevreden.
Elke creatieveling gebruikt zijn eigen garen, breipendikte en inzicht.
Geen kledingstuk is dan het zelfde.


Mijn moestuin heb ik op een volkstuinencomplex.
Het leuke daaraan is dat er altijd wel iemand langs komt die je groet of een praatje maakt. Soms krijg ik stekkies.
Vorig jaar kreeg ik spruitenplantjes en bloemenstekjes.
Dit jaar winterprei en nu kalabassen.
Daar had ik dit jaar geen ruimte voor, dan is het extra leuk als je ze zomaar krijgt.

2 opmerkingen:

  1. Leuke haaksels!!!

    Haha lief aangeboden dat je me wilt helpen om de voorraad weg te werken, maar is niet nodig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bloemetjes! Die komen op mijn gehaakte tas! Kleurig! Thanks mum!

    BeantwoordenVerwijderen