donderdag 30 september 2010

Veranderingen

Enkele dagen geleden melde ik dat ik een breigroep wilde opzetten in Assen.
Mijn haakvriendin wilde graag meehelpen.
Inmiddels heb we veel info gehaald bij breiwinkels en via internet.We hebben ons aangemeld bij het nog af te bouwen buurthuis in de nieuwste woonwijk Kloosterveen in Assen. We hopen dat er een open dag komt, zodat we ons zelf kunnen promoten.
Er gaan allerlei ideëen in mij borrelen, door deze leuke maar ook spannende verandering. En als jullie tips en ideeën hebben hoor ik het graag.



Herfst.....
Alles veranderd in de natuur.
Paddestoelen schieten de lucht in.
Bladeren verkleuren en dwarrelen om ons heen.
Overal zie je spinnenwebben met ochtendnevel.
En de temperatuur.....die daalt.
Wat fijn dat we van al deze mooie dingen mogen genieten!



Mijn nieuwe project......
Wie weet wat dit gaat worden?

4 opmerkingen:

  1. O wat een mooie foto! Prachtig!
    Nog even terug te komen op de reactie op mijn weblog: nee ik heb geen foto cursus gevolgd en m'n kinderen evenmin. Jildou krijgt wel een stukje fotografie bij haar opleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het er echt van gaat komen, de breigroep! Ik ben heel benieuwd naar hoe het verder verloopt... Mooie sjaal wordt het, denk ik, maar misschien ben ik wel heel erg mis :)
    Geniet van de herfst, prachtige foto!! groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe staat het met jullie plannen voor de breigroep? Al vorderingen gemaakt??

    BeantwoordenVerwijderen