donderdag 23 september 2010

Crocus.....


21 graden.....heerlijk herfstweer, dus ga ik lekker met een bakje koffie in tuin zitten.
Zie ik opeens een crocus,zo mooi te staan te genieten van de zon.
Elk jaar verbaas ik mij er weer over. En elk jaar trap ik er weer in en zovele met mij. Nee de natuur is niet op de hobbel.
Deze mooi plant heet herfsttijloos en het bijzondere er aan is dat hij het blad in het voorjaar laat zien en nu zijn de bloemen aan de beurt.



Mijn Coquille sjaal.
Hij is 1 meter lang geworden. Mijn moeder vond hem zo mooi dat ze hem graag wilde hebben............alstublieft.

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk een felroze Colchium in je tuin, supermooi zeg! En wat is he sjaal prachtig geworden, het patroon laat de kleurtjes echt heel leuk uitkomen! Wat boft jouw moeder!! groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen