zaterdag 18 september 2010

Stitch en Bitch

Woensdag en donderdag had ik vrije dagen en ben ik met vriendin S wezen winkelen in Haulerwijk en bij Zoet en de wolwinkel Het Zwarte Schaap in Burgum.
Twee prachtige winkels waar je heerlijke en mooie dingen kan kopen. In Leeuwarden heb ik bij onze studerende dochter gegeten en sávonds geslapen, waarna ik naar de SnB-groep ben gegaan.
In cafe Wouters komen ze om de woensdag bij elkaar.
Ik vond het best spannend,......want ik heb ook nog nooit in een cafe zitten breien......
Ik had met Simone mail contact gehad en haar herkende ik gelijk toen ik binnen kwam. Het was een erg hartelijk ontvangst en een gezellige breigroep. Ik lees veel weblogs en om dan iemand zo te ontmoeten geeft wel iets extra's. Omdat ik een uur rijden vanaf Leeuwarden woon is het niet haalbaar om daar met regelmaat heen te gaan. Ze stelden voor om in Assen een eigen groep op te starten. Dus bij deze: wie lijkt het leuk om met mij een groep te beginnen?

Donderdag heb ik in Leeuwarden gewinkeld, mijn dochter moest al op tijd weer naar haar stageplek. Daar heb ik door de ramen gegluurd van Handmade in de Vijzelstraat. Helaas was de winkel dicht. Deze winkel verkoopt wat de naam ook al zegt: hand gemaakte artikelen.
Echt de moeite waard.
Bij Dekker heb ik prachtige Petrol kleurig garen gekocht. Helaas kon ik niet de goede kleur op de foto krijgen.


Op de terug weg heb ik mijn vriendin weer op gepikt, zij had bij haar ouders gelogeerd.
Ik geniet nog na van die 2 mooie dagen en wil ik de breigroep hartelijk bedanken voor hun gezelligheid.

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dagen heb je gehad, en wat bijzonder om zo'n SnB middag bij te wonen! Heb ik ook nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel leuk! Helaas woon ik niet in Assen, maar in Zeeland, dus ik kan je niet helpen met het opzetten van zo'n groep... Prachtige wol heb je gekocht, wat ga je er van maken? Fijn weekend, groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook erg leuk je te ontmoeten en leuk dat het je goed bevallen is. Fijn ook te lezen dat je een groep aan het opzetten bent, hartstikke leuk. Je bent altijd welkom in Leeuwarden en veel succes in Assen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig dat je er was. Succes met het opzetten van een groep in Assen. Zal mijn moeder even inseinen, zij woont in Zeijen!

    BeantwoordenVerwijderen