maandag 19 juli 2010

Gelukkig.........ik heb genoeg


Bij het blad Noorderland kreeg ik in het voorjaar een zakje bloemenfeest-zaad, omdat het mooie maandblad 5 jaar bestaat. Ik heb het uitgestrooid in mijn moestuin.
Dit is nog maar het begin van het "feest", er staan ook zonnebloemen en papavers tussen die ik er bij gezaaid heb. De papaverdozen vind ik ook altijd erg mooi. Ik heb ze nu op de tafel staan met vrouwenmantel, schitterend.


Gelukkig.......ik heb wol genoeg voor de trui van mijn man.
Nu kan ik toch nog de kabel in het voorpand breien.



Mijn schoonzus A heeft bij Ikea eens gehaakte rondjes gekocht, ze heeft ze heel creatief op enkele kussens genaaid.
Steeds meer winkels verkopen gehaakte en gebreide artikelen. In een 101 woonideëen zag ik een gehaakte boormachine en een kettingzaag, handig voor mensen met twee linkerhanden ;)
Ariadne at home kwam in het maart nummer met een eigenhandig getimmerd schroothouten krukje staan, bekleed met een gehaakt hoesje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen