maandag 21 juni 2010

Veel dingen waar je gratis van kunt genieten















Vrijdag wilden mijn vriendin S en ik naar de lapjesmarkt in Emmen.
De markt was tot 14.00 uur en daar hadden we geen rekening mee gehouden, hij was net afgelopen. We hebben heerlijk gewinkeld en ondertussen kwamen we enkele mooie beschilderde olifanten tegen, die waren wel een foto waard. De olifant met de lieveheersbeestjes (links boven) is van Maya Wildevuur.


Wat een schitterend geschreven boek. Het is een naar verhaal, maar het heeft een zeer emotioneel einde. Echt een aanrader.



Deze bordeaux rode akelei stond zo ontzettend mooi te bloeien bij een cliënt van mij, dat ik van haar wel wat takjes af mocht knippen.
Ik heb één stengel op de vaas met water gezet en een in de vensterbank gelegd om te drogen.
Ik wilde zien welke zaden beter rijpen. Uit de test kwam de stengel die in de vaas
stond als beste rijpt, de ander heb ik weg moeten doen.
En volgend voorjaar kan ik heerlijk genieten van een nieuwe akelei in mijn tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten